Jefferson Wells söker nu en engagerad och erfaren operativ inköpare/inköpsassistent för ett spännande konsultuppdrag hos en framstående kund i Lund. Verksamheten går starkt, och uppdraget är initialt på 3 månader med möjlighet till förlängning. Som en del av vårt team kommer du att vara anställd hos Jefferson Wells men spendera dina arbetsdagar ute hos vår kund.
Arbetsuppgifter:
I rollen som operativ inköpare/inköpsassistent kommer du att ha en central roll i inköpsprocessen och arbeta bl. a. med följande:
- Inköpsprocessen: Arbeta med hela inköpsprocessen från anmodan till ordererkännande, säkerställa smidiga och effektiva inköp.
- Avrop: Genomföra avrop och förhandla med leverantörer för att säkerställa optimala villkor och priser.
- Leveranshantering: Bevaka inleveranser och säkerställa att de sker enligt överenskomna villkor och tidsscheman.
- Lageruppföljning: Följa upp lagersaldot och arbeta aktivt med lageroptimering för att säkerställa effektiv lagerhantering.
- Transportkoordinering: Boka och koordinera transporter för att säkerställa smidig logistik.
- Leverantörsreklamationer: Hantera och följa upp leverantörsreklamationer för att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet.
Krav och kompetenser:
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du har:
- Minst två års erfasrenhet av liknande arbete inom inköp och logistik.
- God förhandlingsförmåga och goda kommunikationsfärdigheter.
- Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar.
- God systemförståelse och erfarenhet av att arbeta med inköpssystem. Har du tidigare arbetat i Jeeves är det meriterande.
- Kunna arbeta obehindrat på såväl svenska som på engelska.
Om du önskar en anställnign på mer än 60% är det här dessvärre inte rätt uppdrag för dig.
Ansökan:
Vi välkomnar din ansökan snarast då vår kund har ett omgående behov. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före ansökningstidens slut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Jefferson Wells söker nu en engagerad och erfaren operativ inköpare/inköpsassistent för ett spännande konsultuppdrag hos en framstående kund i Lund. Verksamheten går starkt, och uppdraget är initialt på 3 månader med möjlighet till förlängning. Som en del av vårt team kommer du att vara anställd hos Jefferson Wells men spendera dina arbetsdagar ute hos vår kund.
Arbetsuppgifter:
I rollen som operativ inköpare/inköpsassistent kommer du att ha en central roll i inköpsprocessen och arbeta bl. a. med följande:
- Inköpsprocessen: Arbeta med hela inköpsprocessen från anmodan till ordererkännande, säkerställa smidiga och effektiva inköp.
- Avrop: Genomföra avrop och förhandla med leverantörer för att säkerställa optimala villkor och priser.
- Leveranshantering: Bevaka inleveranser och säkerställa att de sker enligt överenskomna villkor och tidsscheman.
- Lageruppföljning: Följa upp lagersaldot och arbeta aktivt med lageroptimering för att säkerställa effektiv lagerhantering.
- Transportkoordinering: Boka och koordinera transporter för att säkerställa smidig logistik.
- Leverantörsreklamationer: Hantera och följa upp leverantörsreklamationer för att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet.
Krav och kompetenser:
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du har:
- Minst två års erfasrenhet av liknande arbete inom inköp och logistik.
- God förhandlingsförmåga och goda kommunikationsfärdigheter.
- Förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar.
- God systemförståelse och erfarenhet av att arbeta med inköpssystem. Har du tidigare arbetat i Jeeves är det meriterande.
- Kunna arbeta obehindrat på såväl svenska som på engelska.
Om du önskar en anställnign på mer än 60% är det här dessvärre inte rätt uppdrag för dig.
Ansökan:
Vi välkomnar din ansökan snarast då vår kund har ett omgående behov. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före ansökningstidens slut.
Varmt välkommen med din ansökan!
$ads={1}