Polyvanente Verkoper M / V-2 [Belgium]


 
Maisons du Monde par son ADN historique et sa raison d’être récente est une entreprise singulière et inspirante, composée de femmes et d’hommes engagés depuis toujours au développement d’une entreprise désirable et durable centrée clients.
Chaleureuse, car l’humain est notre première richesse, notre façon d’être ensemble est primordiale. Nous nourrissons des relations simples, sympathiques, basées sur la solidarité, la proximité et l’inclusivité de tous.
Inspirée, grâce à la créativité permanente au service de nos clients, qui nous fait avancer toujours plus loin depuis 25 ans.
Durable, car engagés dans des causes environnementales et citoyennes, nous prônons l’égalité des chances et le développement de chacun à l'ouverture au monde.
Maisons du Monde souhaite devenir la marque de préférence la plus désirable et durable d’Europe du secteur ameublement/déco.
Description de l'emploi :
KENNIS
KLANTENSERVICE EN VERKOOP
  • Verwelkomt elke klant
  • Legt contact met alle geïnteresseerde klanten
  • Identificeert de behoeften van elke klant door actief te luisteren en het (de) juiste product(en) en dienst(en) voor te stellen, de voorstellen te motiveren en klanten die geïnteresseerd zijn in het meubelaanbod door te verwijzen naar een lid van het Meubelteam.
  • Onderhoudt en ontwikkelt kennis van multiproductproducten
  • Kent de "beste MLP" en "nieuwe MLP" referenties en stelt deze systematisch voor aan klanten
  • Kent en stelt financieringsaanbiedingen voor aan elke klant (kredietaanbiedingen, cadeaubonnen, enz.)
  • Stelt de verkoop van aanvullende multiproducten voor
  • Sluit de verkoop af met behulp van de verkooptechnieken van Maisons du Monde
  • Kent zijn/haar verkoopomgeving en is in staat om het Multiproduit-aanbod van Maisons du Monde te promoten
- Realiseert verkoopindicator- en omzetdoelstellingen voor het Multiproduit-assortiment, waarbij een klantenservice van hoge kwaliteit wordt gegarandeerd met behulp van de verkooptechnieken van Maisons du Monde.
  • Controleert de resultaten, stelt corrigerende maatregelen voor en neemt deze om de doelstellingen van de afdeling Multiproduit te helpen bereiken, in overleg met het lijnmanagement.
  • Bevordert het klantendienstbeleid van Maisons du Monde (omruilingen, kredietnota's, terugbetalingen, enz.).
ONTVANGST EN INCASSO VAN KLANTEN
  • Zorgt voor een vlekkeloze ontvangst en snelle afhandeling van klanten bij de kassa
  • Handelt telefoongesprekken af met de speciale receptiezin(nen)
  • Stuurt telefoongesprekken door rechtstreeks informatie te verstrekken aan de klant of door een manager te bellen
  • Handelt micro-oproepen af in overeenstemming met het winkelbeleid
  • Kent de winkel en de organisatie ervan en is daarom in staat klanten de weg te wijzen in de winkel
  • Is verantwoordelijk voor het openen, ophalen en sluiten van de kassa volgens de door Maisons du Monde vastgestelde procedures
  • Rapporteert eventuele etiketteringsproblemen aan zijn/haar lijnmanager
  • Helpt het gemiddelde winkelmandje te vergroten door extra artikelen voor te stellen bij de kassa
  • Draagt bij aan de winstgevendheid van de winkel door fouten bij het afrekenen te voorkomen
  • Stelt systematisch elke klant voor en registreert hem/haar in het loyaliteitsprogramma van Maisons du Monde, terwijl hij/zij de voordelen ervan promoot.
  • Vraagt zijn/haar lijnmanager naar de procedures voor creditnota's en retourzendingen, en voor aankopen door Maisons du Monde personeel.
  • Is verantwoordelijk voor het beheer van de kassa en de financiële stromen door middel van collecties (contant geld, cheques, creditcards, cadeaubonnen).
  • Stelt systematisch geschenkverpakkingen voor in overeenstemming met de regels van Maisons du Monde.
ONTVANGST EN INCASSO VAN KLANTEN
  • Zorgt voor een vlekkeloze ontvangst en snelle afhandeling van klanten bij de kassa
  • Handelt telefoongesprekken af met de speciale receptiezin(nen)
  • Stuurt telefoongesprekken door rechtstreeks informatie te verstrekken aan de klant of door een manager te bellen
  • Handelt micro-oproepen af in overeenstemming met het winkelbeleid
  • Kent de winkel en de organisatie ervan en is daarom in staat klanten de weg te wijzen in de winkel
  • Is verantwoordelijk voor het openen, ophalen en sluiten van de kassa volgens de door Maisons du Monde vastgestelde procedures
  • Rapporteert eventuele etiketteringsproblemen aan zijn/haar lijnmanager
  • Helpt het gemiddelde winkelmandje te vergroten door extra artikelen voor te stellen bij de kassa
  • Draagt bij aan de winstgevendheid van de winkel door fouten bij het afrekenen te voorkomen
  • Stelt systematisch elke klant voor en registreert hem/haar in het loyaliteitsprogramma van Maisons du Monde, terwijl hij/zij de voordelen ervan promoot.
  • Vraagt zijn/haar lijnmanager naar de procedures voor creditnota's en retourzendingen, en voor aankopen door Maisons du Monde personeel.
  • Is verantwoordelijk voor het beheer van de kassa en de financiële stromen door middel van collecties (contant geld, cheques, creditcards, cadeaubonnen).
  • Stelt systematisch geschenkverpakkingen voor in overeenstemming met de regels van Maisons du Monde.

VISUEEL - MERCHANDISING
  • Draagt actief bij aan de naleving van de normen voor visuele en commerciële presentatie van de winkel en die van de kassa('s)
  • Zorgt ervoor dat de afdeling Multiproducten wordt aangevuld.
  • Zorgt ervoor dat elk artikel correct geëtiketteerd is in overeenstemming met de aanbevelingen van de winkel.
OPERATIONEEL
  • Draagt bij aan het organiseren en opruimen van de kassavoorraad en informeert zijn/haar leidinggevenden over eventuele voorraadtekorten
  • Helpt bij het optimaliseren van de opvolging van klantenorders en het ophalen van goederen
  • Bestrijdt actief krimp door de procedures van Maisons du Monde te kennen en toe te passen
  • Draagt bij aan de uitvoering van verkoopactiviteiten op de afdeling Multiproducten
  • Voert inventarisaties uit voor de afdeling Multiproduit
- Neemt deel aan het algemene onderhoud van de winkel en past hygiëne-, veiligheids- en hanteringsregels toe op de verkoopvloer, in het magazijn en in de sociale ruimtes
  • Informeert zijn/haar lijnmanager over elke tussenkomst van personen van buiten het bedrijf (dienstverleners, sociale inspecties, enz.)
  • verbindt zich ertoe de opleidingen van Maisons du Monde te volgen en toe te passen
  • Is op de hoogte van de operationele procedures van Maisons du Monde zoals het huishoudelijk reglement, het afslagenboek, enz. en past deze toe.
KENNIS
  • COMMERCIËLE VRAGEN: goede klantrelaties, open en positieve houding.
  • ORGANISATIE: in staat zijn om je eigen activiteit efficiënt te organiseren en in te spelen op de organisatie en de verkoopprioriteiten van de winkel.
  • RIGOUR: respecteert de regels, instructies en procedures van Maisons du Monde.
  • VOORSTELLEN: suggesties kunnen doen en verbeteringen kunnen voorstellen om de werking van de winkel te optimaliseren (afhandeling van leveringen, onthaal van klanten, verkoop, enz.)
  • COMMERCIËLE KRACHT: zin voor uitdagingen en prestaties. Draagt bij aan een goede werkomgeving waarin iedereen zijn potentieel kan ontplooien.
  • INTEGRITEIT: merkambassadeur. Respect voor de waarden van Maisons du Monde en vertrouwelijkheid van informatie.
  • VRAGENSTELLING: accepteert kritiek en weet hoe terug te stuiteren van vastgestelde verbeterpunten.
  • DYNAMISME: proactief, reactief, in staat om deadlines snel en kwalitatief te halen.
  • TEAMSPIRIT: het vermogen om te integreren, te delen en actief samen te werken om collectieve doelen te bereiken, de krachten te bundelen om een taak te voltooien en het collectieve belang boven het eigen belang te stellen.
Ouvert à tous les Talents du Monde, l’ensemble de nos postes sont handi-accueillants et répondent aux critères de la Charte de Diversité, dont nous sommes fiers d’être adhérent.
A bientôt pour partager une nouvelle aventure ensemble !

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال